1. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
Посочените по-долу условия се прилагат за доставката на продуктите на ЕЛМАС ТРЕЙД ООД на купувача, наричан по-долу „Купувач“.
2. ПОВЕРИТЕЛНОСТ
2.1 Ние не изпращаме произволни маркетингови имейли до лични имейл адреси (СПАМ).
2.2 Използваме следните бисквитки: frontend, __utma, __utmb, __utmc, __utmz, те се използват за стандартна функционалност на количката за пазаруване и анонимна информация за използването на уебсайта.
2.3 Ние не събираме информация, считана за „чувствителна“ съгласно Закона за защита на данните от 1998 г. Вашите адресни данни (но НЕ данните на вашата кредитна карта, вижте също закона.
3. ЦЕНИ
3.1 Всички цени са в лева.
3.2 Всички цени не включват транспортни разходи за доставка до всички дестинации в България.
3.3 Цената на транспорта до всички дестинации може да бъде получена при поискване от ЕЛМАС ТРЕЙД ООД.
4. ПЛАЩАНЕ
4.1 Плащанията се извършват само в лева, освен ако не е посочено друго, чрез един от следните платежни методи:
Основни кредитни карти в списъка: MasterCard, Visa, Switch, Solo, Visa Delta. Банков превод директно към ЕЛМАС ТРЕЙД ЕООД.
4.2 ЕЛМАС ТРЕЙД ООД носи отговорност за всички транзакции на уебсайта, но не съхранява данните на вашата кредитна или дебитна карта в своите системи.
5. ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА РИСКА
Рискът, свързан със стоките, преминава изцяло върху Клиента, след като стоките бъдат доставени от нашия определен транспортен доставчик и подписани.
6. ДОСТАВКА
Всички продукти се доставят от нашия склад. Освен ако не се изисква друго от Клиента, всички продукти трябва да бъдат подписани в момента на доставката. Клиентът трябва да поиска алтернативен метод на доставка в момента на поръчката и стоките ще бъдат изпратени на собствен риск от Клиента.
6.2 ДАТА НА ДОСТАВКА
ЕЛМАС ТРЕЙД ООД има за цел да достави всички стоки в рамките на четири работни дни след обработката на плащането. Доставката обикновено се извършва в деня на плащането. Всички поръчки, надвишаващи 28 дни, ще бъдат уведомявани в писмен вид на Клиента и ще му бъде предложена опция за анулиране на поръчката и възстановяване на плащането. Всички стоки, които не са на склад в момента на поръчката, ще бъдат изпратени на Купувача възможно най-скоро. ЕЛМАС ТРЕЙД ЕООД не носи отговорност за забавяне на доставката, причинено от наши доставчици или транспортни фирми.
6.4 ЕКСПРЕСНА ДОСТАВКА
В много случаи можем да доставим поръчки „на следващия ден“ срещу допълнително заплащане. Ако имате нужда от тази услуга, моля, свържете се с нас, за да потвърдим наличността на продукта и допълнителните разходи за доставка, преди да поръчате.
6.5 ОБХВАТ НА УСЛУГИТЕ ЗА ДОСТАВКА
Нашите транспортни компании ще доставят вашето каменно барбекю Buschbeck до най-близката алея за превозно средство до адреса за доставка и не са задължени да поставят барбекюто или който и да е от неговите компоненти по-близо до крайната позиция за барбекю. Ние предлагаме само доставка до бордюра на продукти за зидария.
7. ПРИЕМАНЕ
Купувачът е длъжен да прегледа стоките в рамките на разумен период от време след доставката и се счита, че е приел стоките, освен ако в рамките на разумен период от време след доставката им, Купувачът не уведоми ЕЛМАС ТРЕЙД ООД, че стоките са били отхвърлени. Ако не бъде получено известие за отказ, ЕЛМАС ТРЕЙД ООД ще счита, че продуктите са както са описани, със задоволително качество и годни за целта и следователно си запазва правото да не приеме отказ на стоките на по-късна дата.
8. ПРОЦЕДУРА ЗА ВРЪЩАНЕ
8.1 Ако стоките бъдат отхвърлени в рамките на периода, посочен в параграф 6, Клиентът трябва да спази процедурата за връщане на ЕЛМАС ТРЕЙД ООД, както е дефинирана по-долу. ЕЛМАС ТРЕЙД ЕООД няма да приеме върнати стоки, освен ако не е спазена процедурата за връщане.
8.2 Клиентът трябва да се свърже с ЕЛМАС ТРЕЙД ООД по телефон или имейл, за да получи разрешение за връщане. Кодът за връщане ще бъде и трябва да бъде включен в цялата кореспонденция. Този номер също трябва да бъде ясно маркиран върху всички върнати пакети. ЕЛМАС ТРЕЙД ООД организира получаването на съответните колети от Клиента. При връщане ще се прилага такса за възстановяване, освен ако артикулът не е повреден или дефектен.
8.3 В случаите, когато дефектният или повреден артикул бъде отхвърлен в разумен срок, Клиентът има право на пълно възстановяване или замяна. Дефектен или повреден продукт трябва да бъде върнат на мястото, посочено от ЕЛМАС ТРЕЙД ООД, преди възстановяване на сумата или замяна. Възстановяването на суми се извършва в рамките на 30 дни след анулиране.
9. АНУЛИРАНЕ
9.1 Анулации се приемат само ако Клиентът следва процедурата за анулиране на ЕЛМАС ТРЕЙД ООД и преди стоките да бъдат изпратени. Ако поръчката е била изпратена преди анулирането, се прилага процедурата за връщане, както е дефинирана в точка 7 (8.2 и 8.3) по-горе. Ако процедурата не бъде спазена, поръчката ще се счита за валидна и Клиентът носи отговорност за пълното плащане.
9.2 Анулациите могат да бъдат направени по телефона или по имейл директно на ЕЛМАС ТРЕЙД ООД. Моля, не забравяйте, че поръчката обикновено ще бъде изпратена в същия ден, в който е обработено плащането.
9.3 Заявки за анулиране и връщане, направени след като продуктът е бил доставен и установен за годен за употреба, трябва да бъдат разрешени от ЕЛМАС ТРЕЙД ООД и да имат подходящ номер за връщане. Разходите и риска по връщането на тези продукти се поемат единствено от клиентите. Кредитът ще бъде предоставен само след като върнатите артикули бъдат проверени и установени, че са годни за препродажба. ЕЛМАС ТРЕЙД ООД може да организира събирането на тези стоки и цената се приспада от сумата, която трябва да бъде кредитирана на клиента, или стоките могат да бъдат изпратени и заплатени от клиента на негов собствен превозвач с подходящо застрахователно покритие. Върнатите артикули трябва да бъдат в оригиналната си опаковка и вътрешната опаковка не трябва да е отваряна.
10. ЗАКОН
Тези правила и условия се управляват от и се тълкуват в съответствие със законите на България.